reklama

Ako som začal chudnúť

Je krátko po novom roku a s ním prichádzajú aj rôzne predsavzatia, ktoré by sme chceli naplniť. Ja som chcel začať chudnúť, ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Budík zvoní o 4:45. Vypínam ho, ale o 5 minút zvoní ďalší, tak asi vstanem. O 5 tej som hore. Krížia sa mi oči, ale treba ísť zhadzovať. Hmm niečo by som zjedol pred tréningom. Rožky a salámu som včera nekúpil. Veď chudneme. Keksíky v šuflíku tiež nie sú. Oklamem žalúdok čistou vodou a idem sa pobaliť. Na vécku nechám obsah čriev a zľahkosťou bežím z bytu. Nejdem výťahom. Každý pohyb sa ráta.

Len tak tak som stihol 5:15 trolejbus. Prestupujem na električku na Molecovej. Vystúpil som pod novým mostom. Na autobus nejdem. Do fitka môžem ísť aj peši. Prejdem sa po Novom moste a cez sad Janka Kráľa. Trvá mi to 15 minút. Ďalšie kalórie padajú. Svieže ráno, východ slnka. Nabíja ma to energiou a chladnejší vzduch nevímam. Vybehnem po schodoch pri Auparku. Trošku som sa zadýchal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vo fitku o pár minúť šesť je trošku rada. Počkám. O chvíľku som v šatni a prezliekam sa. Sadám na rotopéd nechce sa mi. Prichádzajú ďalší ľudia. Fajn nebudem sám! Už som mal chuť to zabaliť. Prichádza inštruktorka. Mladá, pekná ďalšia motivácia. Náladu mám už lepšiu a možem začať makať!. Hudba na plné gule. Začínam sa potiť. Tepy idú do výšin a vidím všetkých svätých. Zase mám chuť to zabaliť. Som mohol radšej pospať. Pekne sa najesť, pospať si a nie sa tu potiť. Všetci kričia, vraj to je tak lepšie. Nohy pália, vraj si mám pridať. No neviem kam. Asi zátaž ?! Otočím kolieskom a zatínam zuby. Je to tu vraj už len 3. Fajn tú chvíľku zvládnem. Ale nakoniec sú s toho 3 pesničky, nie minúty. Bojujem! Dobojované, prestanem šlapať. Vraj si dáme strečing, že ponaťahovať svaly. Dávam nohu dole, podo mnou mláčka. Strečujem a cítim sa dobre. Bolesť opadla a ostal iba skvelý pocit. Všade samý úsmev. Výborný štart dňa a šup do sprchy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Do práce zase peši. Chytá ma hlad. Skočím do Billy. Vyskakuje na mňa toľko skvelých dobrotiek. Dal by som si snáď všetko. Veď si zaslúžim. Nakladám do košíku biele rožky, vlašský šalát, syr, salámu, koláčiky, jogurtík, sladké pečivo, a zopár keksíkov. Zrazu ma napadne, ...., že takto asi nechudnem. Pekne všetko vyložím. Kúpim si zeleninu, celozrnný chlieb, vlašské orechy, ovsené vločky a k nim ananás. Bežím do práce. Nejdem autobusom, veď to mám len cez most. Prejdem sa. V práci spravím šalát s orechmi , k tomu si dám trošku pečiva. Sedím pracujem. Po pár hodinách idem na obed. Idem peši, zase niečo k dobru. Vo vývarovni samé dobroty. Dal som si šalát z mozarellou. Mňam. Pomaličky pracujem. Muzikanti sa začínajú ozývať. Idem ich uspokojiť a vyťahujem ananásový džus, miešam z vločkami a pridávam škoricu. Po práci si doma trochu zacvičím, nech sa telo trošku rozhýbe po presedenom dni v práci.

Karol Voltemár

Karol Voltemár

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Strávil som viac ako 41 mesiacov na ceste okolo sveta na bicykli. Venujem sa aktívne cyklistike, cestovaniu a foteniu. Pracujem v oblasti internetu a marketingu - online marketingová agentúra Madviso a blogujem na osobnom blogu Voltemar.sk. Máme zopár online magazínov. Máme malú predajňu Lulubee a e-shop s oblečením na cyklistiku a šport Trenujeme. Prevádzkujeme platformu pre e-shop na prenájom. Zoznam autorových rubrík:  ŠportSpoločnosťZdravieCesta okolo sveta na bicykliCestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu