reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Karol Voltemár

Karol Voltemár

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Strávil som viac ako 41 mesiacov na ceste okolo sveta na bicykli. Venujem sa aktívne cyklistike, cestovaniu a foteniu. Pracujem v oblasti internetu a marketingu - online marketingová agentúra Madviso a blogujem na osobnom blogu Voltemar.sk. Máme zopár online magazínov. Máme malú predajňu Lulubee a e-shop s oblečením na cyklistiku a šport Trenujeme. Prevádzkujeme platformu pre e-shop na prenájom. Zoznam autorových rubrík:  ŠportSpoločnosťZdravieCesta okolo sveta na bicykliCestovanieSúkromnéNezaradené

reklama

Zdravie

Ako som začal chudnúť

Karol Voltemár

Ako som začal chudnúť

Je krátko po novom roku a s ním prichádzajú aj rôzne predsavzatia, ktoré by sme chceli naplniť. Ja som chcel začať chudnúť, ...

  • 19. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 269x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu