Karol Voltemár
Potrebujeme branding krajiny?
Pán minister zahraničných vecí napísal blog na tému potreby budovania brandingu a hľadania toho, čo nás ako krajinu vystihuje. To čo krajinu vystihuje a ako pôsobí na zahraničných investorov, samotných návštevníkov zo zahraničia je dôležité. Ak to ako krajina nemáme, nie sú s tým stotožnení a nesprávajú sa podľa toho aj občania, tak nás to bude len veľmi ťažko vystihovať, aj napriek akejkoľvek reklamnej a PR kampani. Je „pekné“, že ministerstvo si za zámienkou mapovania, identifikácie a hľadania čo to naše Slovensko vystihuje našlo ďalší skvelý spôsob ako preliať peniaze do správnych rúk, miesto použitia ich na niečo reálne užitočné. Nevidím dôvod na vyhadzovanie peňazí na podobné pochybné projekty, ktoré spropagujú Slovensko v zahraničí, menej ako Peter Sagan.